Anasayfa
Ürünler
Kırıcılar
Eleme
Yıkama
Taşıma & Besleme
Mobil Çözümler
Sabit Tesisler
Yardımcı Ekipmanlar
Kurumsal
Videolar
Çeneli Kırıcı
Primer Darbeli
Sekonder Darbeli
Tersiyer Kırıcı
Dik Milli Kırıcı
Konik Kırıcı
Çekiçli Kırıcı
Silindir Kırıcı
Kontrol Sistemi
Yedek Parçalar
Stoktan Hazır
Hakkımızda
İletişim
Bayilerimiz
Bloglar
Eğimli Elek
Yatay Elek
Izgaralı Elek
Helezon Yıkayıcı
Kovalı Yıkayıcı
Kütüklü Yıkayıcı
Loading Bunker
Feeding Hopper
Intermediary Hopper
Fixed Conveyor
Radial Conveyor
Mobil Çeneli
Mobil Darbeli
POWERCRUSH-I
POWERCRUSH-C
Mobil Dik Milli Kırıcı
Mobil Konik
Mobil Eleme
Mobil Eleme & Yıkama
Katalog

SSI serisi
Sekonder Darbeli Kırıcı
Sekonder darbeli kırıcı, orta büyüklükteki taş ürünü kum-çakıl boyutundaki nihai ürüne kadar kırmak için yaygın olarak kullanılan ikincil aşamalı darbeli tip kırıcıdır. Sekonder darbeli kırıcının kübik şekilli çıkış ürünü her zaman beton santrallerinde ve diğer inşaat alanlarında büyük talep görmektedir.

Kırıcının dış parçaları
1. Kırıcı üst gövdesi - bakım ve onarım sırasında hidrolik ünite ile yukarı kaldırılan kırıcının üst kısmı. Kırıcının bu kısmı tavan astarları ve ön pandülleri tutar.
2. Kırıcı alt gövdesi - şasiye sabitlenmiş kırıcının alt kısmı. Kırıcının bu kısmı ana rotoru ve kırıcının besleme oluğunu tutar.
3. Kırıcının besleme oluğu – beslenen ürünü dağıtmadan kırıcıyı kolayca beslemek için kullanılır.
4. Döner çalaska – kolay yedek parça, astar veya rotor palet değişimi ve bakımı için kullanılan kırıcının bir parçasıdır. Çalaska, herhangi bir yönde döndürülebilir, aşağı indirilebilir ve kaldırılabilir, böylece makine kullanıcısı ağır kırıcı parçalarını kolayca söküp takabilir.
5. Kırıcı kontrol kapakları, gerektiğinde kırıcının iç kısmının kontrol edilmesini sağlar. Bu kapaklar kırıcının önünde, yanında ve arkasında bulunur. Ayrıca, bu kapaklar ön pandül ile rotor paleti arasındakı boşluğu ölçmeye ve ayarlamaya yarar.
6. Ayarlanabilir ön pandül – kırıcının iç ön tarafında bulunan bu pandüller, rotor ile pandüller arasındaki kırma mesafesini ayarlamaya, dolayısı ile kırma işlemi esnasında çıkış ürünün boyutunu ve miktarını değiştirmeye yarıyor.
7. Kırıcının bakım, onarım ve yedek parça değişimi sırasında üst kırıcı gövdesinin kolay kaldırılması için hidrolik piston kullanılmaktadır.
8. Kırıcı volanı – kayış-kasnak sistemi ile kırıcı motorunun rotor miline bağlanması için kullanılır.


Kırıcının iç parçaları
1. Kırıcı rotoru – yüksek hızda dönen kırıcı rotoru, üstündeki paletler ile beslenen malzemeyi ön pandüllere ve tavan astarlarına çarptırarak kırmaya yarıyor.
2. Rotor paletleri – kırıcı rotoru üzerine monte edilen rotor paletleri, kırıcıda en fazla darbeyi görür ve kolayca sökülüp-takılabilir. Rotor paletleri, uzun süre dayanması için Cr-Ni karışımlı çelik dökümden üretilmiştir.
3. 4140 çelikten imal edilen rotor mili, ağır ve yüksek ısınmalı çalışma koşullarına dayanabilen çok sert ve ağır hizmet malzeme türüdür.
4. Tavan astarlar, yan ve arka astarlardan çok daha fazla darbe alır, bu nedenle döküm şekli ve kalınlıkları normal astarlardan çok farklıdır.
5-6. Ayarlanabilen ön pandüller- kırıcının ayarlı darbe plakalarıdır. Hidrolik piston ile ayarlanır ve dış taraftan sabitlenir.
7-8. Yan ve arka astarlar, kırıcının tüm yan ve arka duvarlarını kaplayan kırıcının aşınma parçalarıdır. Bu astarlar, kırıcının gövdesini aşınmaya karşı korur ve Cr-Ni dökümden imal edilmiştir.
--- TEKNİK DETAY TABLOSU ---
| A | B | C | D | E | F | 
|---|---|---|---|---|---|
| MODEL | KAPASİTE | ROTOR ÖLÇÜSÜ | MOTOR GÜCÜ | BESLEME BOYUTU | AĞIRLIK | 
| SSI 1110 | 100-150 ton/saat | 1120 x 1000 mm | 160 kW | 400 mm | 15.000 kg | 
| SSI 1112 | 150-200 ton/saat | 1120 x 1250 mm | 200 kW | 400 mm | 18.000 kg | 
| SSI 1115 | 250-300 ton/saat | 1120 x 1500 mm | 250 kW | 400 mm | 23.600 kg | 

